Olümpiasponsorid on enamuses olümpiaüritustest pealtvaatajate puudumise tõttu pettunud. Nad riskivad mitte ainult kaotada oma juhtide ja klientide investeeringutasuvust ja tähelepanu pälvinud ürituste pileteid, mõned on väljendanud hirmu tarbijate tagasilöögi pärast. Jaapani ettevõtted olid mängude sponsorluseks maksnud rekordilised 3 miljardit dollarit - ja paljud olid pärast mängude edasilükkamist pärast 2020. aastat lepingute pikendamiseks lisatasu maksnud. CNN-i Selina Wang räägib ainult olümpiatoetajate ja Jaapani ühe suurima ettevõtte Suntory tegevjuhiga. joogitootjad, kelle sõnul on mängud kaotamas oma ärilist väärtust.
Hetkel oluline
- Brasiilia peol saatuslik tulistamine toob esile hüppeliselt kasvavate poliitiliste pingete
- Biden vabastab esimesena pilt Webb Telescope'ist
- Valge Maja teatel valmistub Iraan varustama Venemaad relvastusvõimeliste droonidega
- Euro ja dollar on esimest korda 20 aasta jooksul vähem kui poole sendi kaugusel pariteedist
Tokyo olümpiamängude majanduslik kahju on tohutu, "ütleb Suntory tegevjuht.
22.07.2021 10:14 151