Millennials ja Gen Zers pakuvad uut sõltuvust tekitavat võimalust osta asju, mis nende vanavanavanematele tuttavad tunduvad. "Ostke kohe, maksa hiljem" on tarbijakrediit, mis läks tõeliselt käima 19. sajandil, kui Singeri õmblusmasinaid müüdi "dollariga, dollar nädalas". Kuid BNPL-i kaasaegne fintech-pööre seisneb selles, et see on suunatud inimestele, kes ostavad impulsiivselt moodi või ehteid või elektroonikat, mitte diivaneid või külmikuid. Seda edastatakse metsikult populaarsete rakenduste kaudu
Hetkel oluline
- Brasiilia peol saatuslik tulistamine toob esile hüppeliselt kasvavate poliitiliste pingete
- Biden vabastab esimesena pilt Webb Telescope'ist
- Valge Maja teatel valmistub Iraan varustama Venemaad relvastusvõimeliste droonidega
- Euro ja dollar on esimest korda 20 aasta jooksul vähem kui poole sendi kaugusel pariteedist
Kuidas vanastiilis ostke kohe, makske hiljem sai trendikas BNPL
30.11.2021 03:35 115