Oktoobris, enne ÜRO COP 26 kliimatippkohtumist, lubas Google lõpetada reklaamide kuvamise veebisaitidel ja YouTube'i videotes, mis propageerivad kliimaalast valeinformatsiooni. Kuid novembris ja detsembris esitas ettevõte uute uuringute kohaselt reklaame vähemalt 50 postituses, mis õõnestavad kliimateadust.
Hetkel oluline
- Brasiilia peol saatuslik tulistamine toob esile hüppeliselt kasvavate poliitiliste pingete
- Biden vabastab esimesena pilt Webb Telescope'ist
- Valge Maja teatel valmistub Iraan varustama Venemaad relvastusvõimeliste droonidega
- Euro ja dollar on esimest korda 20 aasta jooksul vähem kui poole sendi kaugusel pariteedist
Google nimetab end roheliseks. Kuid see teenib endiselt reklaamiraha kliimamuutuste eitamisest.
16.12.2021 06:00 128