Heinzi on numbriga 57 seostatud enam kui sajandi. Ettevõtte loosung "57 sorti" oli tema varase tarbijate meelitamise strateegia võtmeosa. Seda on Heinzi ketšupipudelitel veel tänagi ja see on kaubamärgi identiteedis kesksel kohal.
Hetkel oluline
- Brasiilia peol saatuslik tulistamine toob esile hüppeliselt kasvavate poliitiliste pingete
- Biden vabastab esimesena pilt Webb Telescope'ist
- Valge Maja teatel valmistub Iraan varustama Venemaad relvastusvõimeliste droonidega
- Euro ja dollar on esimest korda 20 aasta jooksul vähem kui poole sendi kaugusel pariteedist
Kuidas Heinz kasutab võltsnumbrit, et oma kaubamärki ajatuna hoida
19.02.2022 16:24 117
Vaata lisaks

Politseinike rusikaga löönud Iraagi sõja veteran on 100. USA Kapitooliumi märatseja, kellele mõisteti karistus
