Tesla Inc. septembris toimunud ballyhooed Battery Day üritusel seadis tegevjuht Elon Musk endale ambitsioonika eesmärgi: kolme aasta jooksul toota 25 000 dollari suurust elektriautot. Selle kleebishinna saavutamine - umbes 13 000 dollarit odavam kui tänapäeval kõige odavam mudel - on tõelise massitoodete tarnimiseks ülitähtis. Sinna jõudmine tähendab uute tehnoloogiasäästude leidmist, kõige kriitilisemalt akusid, mis võivad moodustada kolmandiku sõiduki maksumusest. Musk ütleb, et uuendused ja sisemine tootmine võivad kiiresti
Hetkel oluline
- Brasiilia peol saatuslik tulistamine toob esile hüppeliselt kasvavate poliitiliste pingete
- Biden vabastab esimesena pilt Webb Telescope'ist
- Valge Maja teatel valmistub Iraan varustama Venemaad relvastusvõimeliste droonidega
- Euro ja dollar on esimest korda 20 aasta jooksul vähem kui poole sendi kaugusel pariteedist
Miks on elektriauto ehitamine praegu nii kallis
22.10.2020 04:27 173