Tesla Inc.-i ballyhooed-akus Päevasündmus septembris seadis tegevjuht Elon Musk endale ambitsioonika eesmärgi: toota kolme aasta jooksul 25 000 dollari suurune elektriauto. Selle kleebishinna saavutamine - umbes 13 000 dollarit odavam kui tänapäeval kõige odavam mudel - on tõelise massitoodete tarnimiseks ülitähtis. Sinna jõudmine tähendab uute tehnoloogiasäästude leidmist, kõige kriitilisemalt akusid, mis võivad moodustada kolmandiku sõiduki maksumusest. Musk ütleb, et uuendused ja majasisene tootmine suudavad kiiresti
Hetkel oluline
- Brasiilia peol saatuslik tulistamine toob esile hüppeliselt kasvavate poliitiliste pingete
- Biden vabastab esimesena pilt Webb Telescope'ist
- Valge Maja teatel valmistub Iraan varustama Venemaad relvastusvõimeliste droonidega
- Euro ja dollar on esimest korda 20 aasta jooksul vähem kui poole sendi kaugusel pariteedist
Miks on elektriauto ehitamine praegu nii kallis
23.10.2020 11:50 153